A fi sau a nu fi “OPEN”? In ultimul timp, s-a format o isterie acerba in jurul cuvantului OPEN, de la “OPEN mind”, “OPEN space”, “OPEN bar”, etc., totul se invarte in jurul lui OPEN. Oare, este benefic sa fim mereu OPEN? Avem conceptul open spacela ferestre, in special a celor de birouri, prin neamenajarea lor efectiva, iar rezultatul este unul de ferestre neacoperite de “jaluzele” sau alte sisteme de protectie. Noul concept a fost repede preluat si implementat de catre oameni, de la firmele mari, multinationale ori firmele mai mici. Pentru companii, adaptarea a fost una comoda, conceptul este unul benefic pentru acestia, deoarece aduce un plus de imagine, de notorietate, transmite deschidere catre piata, catre client, la care putem sa mai adaugam si cost 0. CEO-ul, middle managerii iau decizii benefice brandului si imaginii de brand, fara sa tina cont ca dincolo de aceste beneficii reale, se pot ascunde multe nemultumiri ale angajatilor. Si cum brandul este costruit in general de catre oameni, normal ar fi sa ii cosultam atunci cand se iau decizii ce le pot afecta intimitatea, munca si de ce nu chiar si sanatatea. Stim cu totii ca razele solare sunt foarte deranjante, atunci cand acestea vin direct spre monitorul nostru, sa nu mai vorbim depre intimitatea angajatului, care poate fi observata din cladirile vecine, in momente uneori nu tocmai placute. Asadar, sa nu se mai mire nimeni de ce productivitatea muncii va fi intr-o continua scadere, de ce performanta angajatului intr-o companie va fi din ce in ce mai mica sau de ce angajatii acuza dureri de cap si de ochi.
In concluzie, optati
pentru jaluzele verticale, orizontale, rolete, plisate, perdele, draperii, etc.,
toate acestea isi au rolul lor bine definit, iar cu sfatul unui specialist, puteti
obtine rezultate neasteptate, uneori chiar nebanuite. De exemplu, o multinationala
ar putea opta pentru sistemele de tip roleta, care pot fi personalizate atat pe
interior cat si pe exterior.
Astfel, la interior, sa le personalizam cu citate motivationale, iar la exterior cu reclame sau cu logoul firmei. Iar pentru cei ce doresc acasa sa obtina ceva inedit, se pot personaliza jaluzelele verticale cu imagini ale persoanelor dragi, peisaje sau imagini cu diverse obiecte.
Aceeasi poveste (DAR) in imagini
PRO | CONTRA(OPEN SPACE LA FERESTRE)
DE UNDE ACEST CONCEPT
CINE A IMPLEMENTAT ACEST CONCEPT?.
| |||
MONTAJ IN 24 ORE PENTRU BUCURESTI
INALTIMEA MINIM FACTURABILA 1,8 m |
PROMIS DESIGN CONCEPT
O PROMISIUNE RESPECTATA |
A fi sau a nu fi “OPEN”?
Abonați-vă la:
Postări (Atom)