A fi sau a nu fi “OPEN”?





WWW.JALUZELEVERTICALE-BUCURESTI.RO
MEREU CAUTAM PERFECTIUNEA


A fi sau a nu fi “OPEN”?


In ultimul timp, s-a format o isterie acerba in jurul cuvantului OPEN, de la “OPEN mind”, “OPEN space”, “OPEN bar”, etc., totul se invarte in jurul lui OPEN.  Oare, este benefic sa fim mereu OPEN? 










Avem conceptul open spacela ferestre, in special a celor de birouri, prin neamenajarea lor efectiva, iar rezultatul este unul de ferestre neacoperite de
jaluzele sau alte sisteme de protectie.  Noul concept a fost repede preluat si implementat de catre oameni, de la firmele mari, multinationale ori firmele mai mici. Pentru companii, adaptarea a fost una comoda, conceptul este unul benefic pentru acestia, deoarece aduce un plus de imagine, de notorietate, transmite deschidere catre piata, catre client, la care putem sa mai adaugam si cost 0.




CEO-ul, middle managerii iau decizii benefice brandului si imaginii de brand, fara sa tina cont ca dincolo de aceste beneficii reale, se pot ascunde multe nemultumiri ale angajatilor. Si cum brandul este costruit in general de catre oameni, normal ar fi sa ii cosultam atunci cand se iau decizii ce le pot afecta intimitatea, munca si de ce nu chiar si sanatatea. Stim cu totii ca razele solare sunt foarte deranjante, atunci cand acestea vin direct spre monitorul nostru, sa nu mai vorbim depre intimitatea angajatului, care poate fi observata din cladirile vecine, in momente uneori nu tocmai placute. Asadar, sa nu se mai mire nimeni de ce productivitatea muncii va fi intr-o continua scadere, de ce performanta angajatului intr-o companie va fi din ce in ce mai mica sau de ce angajatii acuza dureri de cap si de ochi.
Acest concept a fost repede imprumutat si adaptat si de catre utilizatorii casnici. Toate bune si frumoase, dar oare avem noi nevoie acasa de imagine, de notorietate, de deschidere etc.? Oare constientizam dezavantajele ce se regasesc la locul de munca? Dar, acasa? Aici intervin mult mai multe dezavantaje. Hotii pot fi “invitati” in casa noastra, cand le oferim la vedere bunurile din casa, obsedatii asteapta cu nerabdare orele 19.00, cand iesim din dus si mergem lejer prin casa sau cand ne schimbam. De ce sa fim nevoiti sa stingem lumina pentru a ne schimba, de ce sa tinem ascuns un tablou de valoare intr-un dulap sau de ce sa imi numere inghititurile de mancare vecinul de vis-a vis?
In concluzie, optati pentru jaluzele verticale, orizontale, rolete, plisate, perdele, draperii, etc., toate acestea isi au rolul lor bine definit, iar cu sfatul unui specialist, puteti obtine rezultate neasteptate, uneori chiar nebanuite. De exemplu, o multinationala ar putea opta pentru sistemele de tip roleta, care pot fi personalizate atat pe interior cat si pe exterior.
Astfel, la interior, sa le personalizam cu citate motivationale, iar la exterior cu reclame sau cu logoul firmei. Iar pentru cei ce doresc acasa sa obtina ceva inedit, se pot personaliza jaluzelele verticale cu imagini ale persoanelor dragi, peisaje sau imagini cu diverse obiecte. 
 Aceeasi poveste (DAR) in imagini
PRO | CONTRA(OPEN SPACE LA FERESTRE)
DE UNDE ACEST CONCEPT

 
 CINE A IMPLEMENTAT ACEST CONCEPT?.


CINE DECIDE (pentru noi) SI CE SE DORESTE
 
 CUM SUNT REZULTATELE LOR?  -  "NEINTERESANTE"
 
IN PAS CU "MODA" SI ACASA?!


SUNTEM CONSTIENTI RISCURILOR CE NE SUPUNEM?
 
 

 SOLUTIA CORECTA SI EFICIENTA !!!
 









MONTAJ IN 24 ORE PENTRU BUCURESTI
INALTIMEA MINIM FACTURABILA 1,8 m
PROMIS DESIGN CONCEPT
O PROMISIUNE RESPECTATA